Två mål

Jaha då var det dags igen igår var det spel utan mål....

Vad som fanns övrigt på träningsprogrammet var vi inte så intresserade av, med riktigt många på träningen övertalade vi ledarstaben att vi skulle köra match på helplan MED MÅL. Så blev det.... Leffe var inte där...

Bra spelsekvenser sämre tempo om jag ska sammanfatta. Tycker att vi börjar få till rörelse utan boll, märks mycket i den första övningen (som är så toktråkig).

Jo just ja nötte lite hörnor jag, Sätre och Camilla. Gick väll ok. Det är inte så lätt att tajma en del blev bra och en del blev mindre bra kan vi väll säga. Nog bra om det är två som går på nick jag tror vi kom på lite hur vi ska gå iallafall. Det blir väll upp till bevis nästa match om vi får några hörnor.

Dagens höjdare: Att jag tog mig till träningen
Dagens magplask: Mias knäskada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0