Jag kanske glömde ettårsdagen men nu har jag ätit fet fisk...



Vi firade visst 7 år igår. Hur ska man kunna beskriva på ett bra sätt vilken betydelse en person har i ens liv? Jag tänkte så här jag ritar ett litet hjärta och sen ett till och ett till... tills där är sju hjärtan ungifär som ett träd med årsringar.
Det får symbolisera hur min kärlek till dig har växt sig större och större med tiden.
En gammal låt som vid direktöversättning lyder något så här, när du tror jag älskar dig så mycket som jag bara kan ska jag älska dig lite till, det får symbolisera framtiden.

Vi kompletterar varandra bra och tänk vad kul vi har som idag vid matbordet bara...
Jag åt rökt makrill och säger "fet fisk är bra för minnet" och du säger "vad va det du sa förut"... hahaha så himla roligt hahaha, du låtsades liksom om att du hade glömt va jag sa bara precis innan så kul alltså. Och sen då, då sa du "vill du ha en japp"? och ja ba "japp" hajar ni japp. Det är ju så man kan dö så där roligt har vi det liksom hela tiden...

Hehe skämt å sido, jag ville bara att du ska veta att du betyder mycket för mig (humorbefriad eller inte). Du står på min sida vid min sida helt enkelt. Jag känner mig trygg med dig du är den bästa pappan jag vet (till Kalle som dock är gratis på blocket idag men ändå).

Nu skulle jag kunna dra en massa klyscher från Backstreet boys låtar du skulle bli mäkta imponerad över mina känslosvallande ordval och inte ha en susning om att det var snott.

Men jag skiter i det jag säger det bara helt enkelt,

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0