Någon som vill ha en treåring undrar tomtemor?

Måndagsångesten kommer krypande, försöker intala mig själv att det ska bli skönt att gå till jobbet, lyckas så där. Jag vill bara vara julledig nu.

Idag har jag sålt julgrannar, trodde inte att jag skulle kunna lägga till det på min annars ganska digra säljlista:

-skor
-juveler
-pungskydd
-lite mer skor
-barnförbjudna filmer
-dammsugare
-hotellkort
-lite mer skor

mm, mm...

Haha, fundera på den listan ni...

Kalle ligger ute på blocket, jävligt billig just nu. Är i värsta treårs trotset. Slåss, asgarvar när man säger till, slåss lite till, lyssnar inte på ett skit man säger. Nyss tröttnade jag och det vart raka vägen i säng för den lille, lille, terroristen.

Igår somnade jag till flickan som lekte med elden. Förra veckan somnade jag till Taken, funderar på att se lite happy endings nu ikväll...

Så hooo hoooo hoooo från tomtemor som dessutom julpyntat idag nu kan inte min käre mor komma ner och ifrågasätta vår kristna guds tro, här finns inte längre några som helst indikationer kvar på att vi skulle ha abdikerat till islam eller något, nej här lyser det om förväntningen att få fira guds sons födelse.... eller hur!!!

Jag önskar mig en vit jul, nääää, jag önskar att växthuseffekten sätter fart och gör lite sommar, för då kommer blommorna snart!

Puss och kram det susar i mitt öra kan det ha med treårs trotset att göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0