Jag vill ha Jimmy Choo men fjällräven och Ecco är kanske mer passande?

Såg nyss Seven pounds med Will Smith, vilken underbar film. Tårarna ville aldrig sluta rinna. Så skönt att gråta, det var länge sen... Bästa film på ett bra tag, i början förstår man ingenting men allt knyts ihop och till slut får allt betydelse.

Har du inte sett den se den!!!!!!

Igår kväll såg jag The proposal, den var bra, fast lite överreklamerad tycker jag. En typisk amerikansk romantisk komedi, förutsägbar, lite löjlig men ganska underhållande.

Idag blir det kalas hos pappa som fyllde i fredags, farmor och farfar kommer det var länge sedan, så det blir kul att träffa dem.

Här är min farfar, pappa, Kalle och jag i somras på kräftskiva hos min faster.

Längtar tills imorgon för då kommer klädleverans från ASOS... jihooo, alltid lika kul med nya kläder. Tänk om man hade ombegränsat med pengar då skulle jag köpa alla Jimmi Choo skor, har ni sett Jimmy Choo for H&M, det är så fina grejer. Fast när ska en 35 årig småbarnsmamma från landet använda dessa fantastiska "grejer". Hmmm, tänkte inte på det, klackarna är dessutom så höga att jag förmodligen inte skulle kunna gå i dem, jävligt opraktiskt men jävligt snyggt. Jag vill ha Jimmi Choo men... jag är ju dessutom arbetsterapeut så det passar bättre med fotriktiga Ecco skor och en fjällräven ryggsäck...

Nähä hopp in i duschen lite lunch och sen en tur till Närkes kil då ha de...

Kram och kyss det känns som det var sommar alldeles nyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0