Jag kommer jag ska bara....

 

What´s up!!!

Som ni ser har jag inte legat på latsidan med mitt terapiarbete... Gustavs mössa är klar och sedan har det producerats bäbisvantar och mössa till min kusin som ska få barn i november och slutligen ett smakprov på mitt nuvarande projekt en mysig varm sjal att värma sig med i detta kulna höstrusk.

Har haft huvudvärk i en vecka nu men det händer liksom inget mer tror jag ska få svininfluensan varje dag.

Har en grym träningsvärk i armarna, jag förstår inte hur han bär sig åt våran tränare men han hittar muskler som jag inte ens läste om på anatomin vilket innebär just träningsvärk. Skönt att det är armarna när det är benen brukar det va så jäkla jobbigt att gå på toaletten att komma upp och ner liksom. I och för sig är det lite jobbigt att torka sig nu. Handlade två matkassar som jag knappt orkade bära ut till bilen och när jag kom till bilen och inte ville ställa ner den ena påsen för att det regnade så blev det verkligen en prövning att hålla båda i en hand. Påsarna var inte ens tunga.

På hemmaplan är allt sig likt. Efter maten idag ställde jag ner tallriken i diskhon eftersom disken i diskmaskinen var ren. Sen sa jag min klassiker jag tar det sen... Varpå min kära sambo, som jag funderar på att lämna för att han känner mig alldeles för väl och jag börjar få jäkligt svårt att komma undan, säger vi gör det NU annars blir det inte av du kommer inte orka sen...
Bla bla bla bla bla va fan är du min morsa eller? Det värsta är att grabben har rätt! Så irriterande. Jag protesterade lite men idag var han benhård, ingen pardon över huvud taget. Om vi inte gör det nu kommer du bara ligga i soffan och tänka på att du måste ställa in disken sen det är bättre vi gör det nu. HA! kan nog behålla han ett tag till han känner mig inte alls så bra som jag först befarade. JAG skulle ALDRIG ligga och tänka på att jag måste ställa in disk i diskmaskinen sen... inget som helst problem för mig att gå och lägga mig i soffan och koppla av. Va fan disken står ju kvar eller?

Just nu har jag väldans svårt att koncentrera mig en lite kille står här och har nu sagt KOM, femtielva gånger.

"Kom, jag vill att du ska leka med mig annars blir jag ledsen, ska jag sätta ut dig (drar i stolen tror att jag sitter fast på stolen och att han måste hjälpa mig)?

Vänta, jag kommer jag ska bara (sjuttiotredje gången)...

Går skitbra att koncentrera sig just nu när någon tjatar hål i huvudet och drar i stolen samtidigt. Jag får ge upp dags att göra sitt mammajobb.

Vilken split vision man har alltså lyckas skriva halva bloggen medans jag pratar med en unge som drar i stolen som jag sitter i samtidigt som han säger KOM, uppfodrande tjugotusen gånger, samtidigt som jag plockar ur diskmaskinen och ställer in tallriken, torkar av spisen och hänger tvätt. Det ska va en kvinna till det...

Puss och kram är det någon som kan göra Kalle tam???


Kommentarer
Postat av: Lisa

snygga färger på mössan du har gjort sister :D kalle har tagit den som du gjorde till mig... jag vill ha en ny... :(

2009-11-25 @ 23:25:42
URL: http://famoous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0