Du är det bästa som har hänt mig...



Det finns en liten kille som inte fördömer, klankar ner på mig kommenterar mitt utseende eller mitt sätt att vara. Det finns en kille, en enda i hela världen som är helt perfekt.

Idag fick jag sånt himla sug efter att träffa den här killen den kändes som det var länge sen vi hade tid tillsammans bara vi två. Så jag tog ut lite semester halva dagen.
Vi gjorde inget särkilt bara hängde liksom.
Vi åkte och käkade lunch, jag hade valt ut din favorit restaurang. (De serverade hamburgare).
Efter det gick vi in och lånade några filmer, även här fick du välja du var dagens prins.
Så åkte vi hem och myste och kollade in kung fu panda, den var faktiskt riktigt bra.
Efter det gjorde vi en hinderbana i ditt rum och vi klättrade runt där ett tag.

Det är så skönt att "hänga" med dig man kan liksom vara sig själv. I bilen på väg hem tittade du på mig med dina underbara bruna ögon och sa... Mamma jag har fisit. Okej svarade jag. Ett tag senare var det ombytta roller. Kalle jag har fisit, sa jag. Okej, sa Kalle och fortsatte titta ut genom rutan. Med vem kan vara så till den milda grad sig själv? Jag vet ingen annan än dig!

Tack för idag min finaste lilla älskling, du är det bästa som någonsin har hänt mig!

Kram och puss en hästart kallas russ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0