Vem dyker upp på vetekatten?

Så var det första dödspasset avklarat och... I survived...

Inte bara har jag klarat av hellweek med soppdieten utan alltså även första måndagspasset "det jobbigaste på veckan pain in the ass passet fast ack så skönt efteråt passet".

Annars...
antal kilon jag gått ner: -2 jihoooooooooo
antal böcker jag läst: 1
antal timmar jag var sen till jobbet i morse: 2 (men det gör inget jag har väldigt flexigt jobb)
antal gånger jag svurit idag: 367 (en medel dag med andra ord)

I lördags gjorde jag en ny lista, ni vet en sådan där lista över supersexiga, ursnygga hollywoodhunkar som man om man skulle råka träffa på dem får, ja ni vet, utan att det räknas liksom. Så här kommer den nya uppdaterade listan för 2010 senast uppdaterad 2003...


Ta ta...

Nummer 1: Jude Law (Cold mountain, The holiday, Sherlock Holmes)
Nummer 2: Paul Walker (Fast and the furious, into the blue)
Nummer 3: Christian Bale (Batman, Terminator 5)
Nummer 4: Daniel Craig (James Bond, 4 layer cake)
Nummer 5: Orlando Bloom (Pirates of the caribbean, Sagan om ringen)

Har funderat på vilket scenario som verkar mest troligt att jag ska stöta på någon av dem. När jag går på Marieberg eller när jag går till Ekershallen eller kanske när jag åker på shoppingresa till stockholm?
I mina fantasier är det faktiskt inte omöjligt och jag kan också nämna att de tycker att jag är oemotståndlig. Måste bero på soppdieten. Såklart i min fantasi väger jag alltid tio kilo mindre och jag är så jäkla cool...

Nu är det såfdags med förhoppningsvis söta drömmar... kliver av bussen i stockholm den stora staden och går in på vetekatten för att ta en fika och vem står där om inte...

Jag är helt dum i huvudet jag vet, men det är liksom lite befriande att vara det...

Puss och kram någon tänker det där kan du glömma men för tusan man kan väll få drömma!

:) :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0