Fortfarande lagom bra

Snön har kommit vilket är härligt, tog en stärkande långpromenad idag på förmiddagen, dvs. jag gick till dagis på Ullavigatan till Karla vårdcentralt på älvtomtagatan och hem vilket borde vara cirkus 500 meter. Helt slut!

Måste snart bege mig till jobbet ungifär lika långt dit. Får räkna med en halvtimme att ta sig.

Cykeln får stå är rädd att jag ska ramla och slå i magen, ja, eller huvudet med för den delen. Behöver alla hjärnceller jag kan få.

Denna vecka har jag bara glömt att titta på schemat på dagis en gång i tisdags, vilket gjorde att när vi kom på onsdag morgon var det inga barn där. De var på bio. ÅÅÅÅÅÅÅHHHH, jag blir galen. Men kan de inte ha lite bättre framförhållning? Fick lämna in Kalle på myran (småbarnsavdelningen) och sen knata till jobbet med ytterliggare ett dåligt mamma moment på samvetet. AARGG...

Kompenserade lite dålig mamma koll med att bygga snölykta och snögubbe i går och sen göra varm choklad så nu känns det lite bättre... hehe

Kanske världens snyggaste snögubbe!

Måste visa fin bild som jag tog med mobilen i söndags när vi hade lite picknick i lekparken. Ni hör ju jag är ju typ the mother of mothers för det mesta. Det är ju bara supermammor som tar med barnen till parken och picknick, eller hur... Åh som jag tidigare sagt det är inte bra att vara för perfekt. Det är bra att vara lite lagom.


Min fina kille snart 4 år. Lilla söte...

Puss och kram måste "rusa" (hahahahahaha) till jobbet nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 22:20:16
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0