Jag ville bara säga...

...att det gick bra i morse jag var mitt allra lugnaste. Visst blev det en kirunadusch (tvätta sig under armarna och rolla deo) och en tofs, men det blev även frukost och tidningsbläddrande. Det blev inget stressande gick upp en kvart tidigare än vanligt efter en timme var vi redo för dagis. Vi fick till och med oss extra kalsonger som var slut, men jag glömde gummistövlarna (de gamla var urvuxna). En av två det är inte illa...

Snart bär det av till banken, vi ska lägga om något lån som går ut på huset och Mattias ska pensionspara. Jag funderar på något sparande till Kalle. Sen ska vi kolla om vi eventuellt ska låna lite till renovering av köket. Jag är såååå sugen på att sätta igång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0