DET ÄR HELT NORMALT

2 och en tredjedels flaska Gaviscon och en halv flaska Lactulos in i graviditeten är det svårt att hålla humöret uppe vissa dagar. Glad att jag kan jobba några timmar om dagen för det är så tråkigt... Jag längtar nu för jag vet att jag inte kommer hinna och ha tråkigt när den nya familjemedlem ankommer. Jag hoppas verkligen allt går bra. Men som barnmorskan sa allt är normalt.
Se hela bilden












Normalt är mycket bra när man besöker mvc. Men ibland undrar jag var gränsen för normalt går.


1. Jag har en brännande känsla i underlivet och det känns som någon har planterat en tre kilos tyngd under blygdbenen.

DET ÄR HELT NORMALT

2. Jag har en ständig halsbränna och det känns som jag har ätit en halv ko, hela tiden, trots det blir jag hungrig och äter mer.

DET ÄR HELT NORMALT

3. Jag är rädd att pulsådern ska spricka när det är sittning för akut nummer två.

DET ÄR HELT NORMALT

4. Jag har en morot sticker ut ur min vänstra näsborre med blast och hela skiten.

JA, GISSA DET ÄR FAN I MIG HELT NORMALT NÄR MAN ÄR GRAVID!

Igår var det iallafall väldigt mysigt när Kalle somnade på min mage efter vi hade kommit hem från dagis. Mina barn mina älsklingar fanns hos mig. Jag kunde nästan bortse från halsbrännan...

GravidDet är långt kvar ända tills jul......................................................................







                                                                                                                      Bilden kommer från barnmorska.net

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är jul snart, du får hålla ut lite till bara. Men det klara min stora syster av för hon är bäst! :) <3

2010-09-11 @ 16:52:20
URL: http://linaoforebro.blogg.se/
Postat av: Big sis

Jag glömde:

5. Jag har ett vitt streck, vi snackar 0 pigment över hela (eller iaf halva) vänstra kinden.

(gissa vad)

DET ÄR HELT NORMALT

2010-09-13 @ 16:43:35
URL: http://isofiasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0