Dynamitharry möter Skalman

Efter att ha hasat fram på IKEA och inhandlat ett par lampor, gardiner och växter och ramar för att inreda fönstret vid matsalsbordet blev det ett stopp på Lidl.

Jag gick fram till de alternativa coca colorna och bestämde mig för att ta en sådan. Lättare sagt än gjort. Om ni någon gång sett Dynamitharry i Jönssonligan när han ska ta en ölburk som är inplastad så beskriver det nog såväl scenariot inne på Lidl. Jag svär att jag trodde dolda kameran stod runt hörnet. Men liksom Dynamitharry vägrade jag ge mig i första taget. Det var helt sjukt, men till slut fick jag med mig den brunaktiga drycken iallafall.

Pust!

Till den inre syn ni fick med flaskan kan ni ju alltid lägga till lite skalman eftersom det är i ungifär den hastigheten jag rör mig nu. Jag ska nog lägga till med en mat och sov klocka också, det gjorde ingenting.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0