I can walk a 1000 mile

Jag har tappat räkningen på Gavisconet om jag ska vara helt ärlig vet bara att det är dags att köpa en ny. Lactulosen står på hyllan och dammar för närvarande provar med pajalagröt används med framgång på förstoppade åldringar på hemmen runt om i landet, låter som en hit...

Sover med plåster varje natt näsan vidgas med några millimeter på varje sida när plåstret sätts på, ser ut som jag har gått in i en vägg ungefär. Det värsta är att det inte riktigt går tillbaka när jag tar bort plåstret på morgonen. Kanske har jag gått in i en vägg jag minns inte...

För närvarande undrar jag hur man kan bli så mätt på en sallad som jag just nu är. Och så undrar jag hur i h-vete jag kan vara så dum så jag trycker i mig hela salladen när jag vet att matsmältningsprocessen tar 5 timmar och 37 minuter. Under den tiden känns det som maten sitter i halsen och vid minsta framåtböjarrörelse trycks det uppåt...

Ni som hade en glamourös och förväntansfull inställning till det helgade tillståndet har nu fått det draget i gruset fram och tillbaka 720 gånger...

Men ändå är det värt det, det ni...

http://www.youtube.com/watch?v=IZIqRKH55EU&NR=1

Tycker 1000 miles med Heat passar bra in här...

Puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0