whats up!

4 1/3 flaskor Gaviscon
1 1/3 flaska Lactulos
3 st Breathe right plåster

Detta suger...

Men jag sover iallafall bättre. Snarkar men inte så jag väcker mig själv eller gör andningsuppehåll. Vilket är positivt. Mattias sover längre och längre i soffan, glömmer ibland att gå och lägga sig undrar varför?

Kalle har ont i magen varje dag...

Om han måste äta potatisgratäng och stek får han ont i magen.
Om han inte får titta på film får han ont i magen.
Om han måste borsta tänderna får han ont i magen.

Har kommit till den punkten att om han verkligen får ont i magen så... bad for you... Jag tror inte på dig!

Hoppas det är något bra på TV ikväll, TV:n är min bästa vän för tillfället. TV:n och soffan är räddarna i nöden och that´s what friends are for, som den gamla slagdängan så fint ljuder.

På jobbet ser de på mig med medlidande, kanske beror det på suckandet och stönandet vid förflyttningar eller snigelhasandet i gången, vad vet jag?

Faktum att det varit lite bättre, eller som Mattias sa du har inte gått lika illa sista dagarna. Genast gjorde det faktumet att jag drog ut till Marieberg med familjen för lite shopping. Gick ju fint. Kardborrebältet på liksom...

Var tvungen att ta av mig det på Mc Donalds när vi skulle käka. Inte så mycket för att få plats med maten mer för att det är jäkligt obekvämt att sitta med tvångsbältet. Trodde ögonen bokstavligen skulle poppa ur på en yngre kvinna som satt en bit bort. Bältet är inte särskilt diskret att avlägsna dels väldigt långt dels väldigt mycket kardborre, ja, ni vet hur det låter. "Så här blir det lilla gumman", sa jag med elakt leende. Tror inte han som satt bredvid får komma till på bra länge...

Köpte present till lillebror som fyllde när vi var på Rhodos men då inte fick något paket, sanningen att säga kunde jag ju alltid skylla på att det blev övervikt om jag släpade med alla presenterna. Men tröjan jag köpte vägde nog inte så mycket mer än att jag hade kunnat tagit med den om jag hade kommit ihåg att han fyllde när vi var borta. Istället blev det någo dum bortförklaring och en påse Marianne, pringles, coca-cola och vindruvor från minimarketen.

Köpte en urfin mössa till Kalle och kunde inte låta bli men en liten dress till magen blev det också...



Den här trötta killen blir kul att lägga ikväll typ nu, hatar när han somnar efter dagis...

Betalar dyrt för shoppingen på Marieberg idag tror jag ryggen ska gå av det är SMÄRTSAMT!!!

Puss och kram ha en trevlig mysig kväll med öl och vin och revbensspäll!

(Länge sen jag kom med ett så bra rim ;-)) Undrar alltid ska man göra slutparentes när man gör glad gubbe i slutet på parentes? Ser ju ut som den har dubbelhaka. Och heter det parentes eller parantes?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0