TÄVLING!

Har ni besökt Lilla bebben någon gång? En härlig butik med öppettider som passar mig perfekt det är nämligen öppet 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan och jag kan handla från mitt vardagsrum med en kopp rykande kaffe i handen och snarkande barn i bakgrunden. Sådana butiker gillar jag.

Senast jag handlade där var för två veckor sedan. Jag har sedan januari i år försökt få iväg ett paket till en av mina bästa vänner som fick en dotter då, hon bor utomlands sen många år. Det är ju pinsamt att man inte kan få arslet ur tummen, vagnen eller vad det heter på över ett halvår.

Riktigt jobbigt blev det för samvetet när vi fick ett tackkort i maj med ljuvliga bilder på bebisen och texten Herzlichen Dank! 

Det dåliga samvetet fick mig att spendera lite större än jag vanligen skulle ha gjort. Jag skickade en jättesöt Lundmyr klänning och en Sverigebody på posten tillsammans med ett grattistillbebisen kort och en muta till mamman en påse med Ahlgrens bilar.

Gå på stan med två små barn är INTE mysigt, ingen kan lura i mig det. Det går jättebra så länge man inte står stilla mer än 23 sekunder i varje butik. Sen när man nästan är klar, har man passerat lunchtid med en halvtimme och då är frågan ska man hinna eller ska de små få mat? Oftast satsar jag på att hinna vilket slutar i katastrof, svält och nöd. För att inte tala om fattigdom!

Så tacksam att man kan handla på nätet.

Så jag blev jätteglad när Lilla bebben ville samarbeta och frågade mig om jag ville prova en skötbäddsväska som heter Bechanged från JuJuBe. Det ville jag ju gärna. Under en veckas tid har den följt med oss.

Mattias min sambo glömde den två gånger när han åkte till Net on Net med Oskar, och två gånger bajsade han på sig (Oskar alltså) så de fick vända. De kom till hårfönarna cirka tio meter in i butiken.

Jag tror det är ett tecken. Eller så tycker bara Oskar att Net on Net är en skitbutik, hehe.

Här är mitt omdöme!


JuJuBe skötbäddsväska är smidig och snygg! Den förvandlas till en förvånansvärt stor och rejäl skötbädd som är lätt att rengöra. Du får plats med det du behöver, tvättlappar, nappar, solskyddsfaktor, blöjor, ombyte, haklapp, sked. Den är perfekt att ta med till lekparken, på stan etc. Du får inte plats med en massa skit! Jag hittade en del när jag flyttade över grejerna från den gamla skötväskan. Ska man ta med sig mat är dock platt mat, som pannkakor, att föredra.



Jag gillar den, den är väldigt lagom den passar mig bra och får hänga med på fler strapatser. Den är faktiskt ganska cool också. Visst påminner den lite om Paul Stanley sångaren i Kiss. ROCK ON!

Under perioden 14/7-22/7 lämnar Lilla bebben 20% rabatt på hela sortimentet utom på Belly bandit till mina läsare. 

För att erhålla rabatten uppge rabattkod: isofiasvärld2012

Det fina i kråksången är att alla som handlar hos http://www.lillabebben.se/ mellan den 14/7-29/7 är automatiskt med och tävlar om en likadan skötbäddsväska som jag testat, nämligen skötbäddsväska Bechanged från JuJuBe värde 695 kr! Totalt två väskor lottas ut.


Fantastiskt är att det just nu pågår superrea på babykläder hos lillabebben! Bland annat är det 30% rea på allt från DUNS som är väldigt härliga kläder. Lilla bebben har dessutom fraktfritt hela sommaren!

Tävlingen pågår alltså fr om 14/7 tom.29/7 och rabattkoden gäller under perioden 14 juli-22 juli.

Det var allt för idag, hoppas ni ska gilla Lilla bebben lika mycket som jag och lycka till i utlottningen av JuJuBe.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Ojet

Jag har använt mig av rabattkoden! Kanon, tack!

2012-07-17 @ 11:32:57
URL: http://idagkonstaterarviatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0