Mina vänner

Mina vänner, ni kommer väll ihåg den lilla boken som man bar runt på i första klass, det gör iallafall jag...

Namn: Sofia Annette Karlsson
Bor i: Resta
Födelsedag: 17 januari
Stjärntecken: Stenbock
Hårfärg: Brun
Ögonfärg: Brun
Familj: Mamma, pappa och storejävlabror 

Mina intressen: Killar, fotboll, kompisar, rita, sjunga 
Favoritmat: pappas lazagne
Favoritidrott: fotboll

Den bästa boken jag läst: Mary, Lou och den gömda tunneln
Husdjur: nej för min storejävlabror är allergisk
Favoritsång: Isle in the stream med Kenny Rogers och Dolly Parton
Favoritämne: Matte
Favoritprogram på TV: Dallas

Jag tycker om: fred, mina vänner, killar
Jag avskyr: krig
Favoritprinsessa: askungen
Jag vill bli: polis, flygvärdinna eller lastbilschafför
Favoritfilm: Dunderklumpen

När jag fyller 25 år är jag: gift med en skitsnygg kille och har tre snälla barn (tjejer)
Mest i hela världen önskar jag mig: fred
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med: bamse för han är världens starkaste björn.
Och allra minst tillsammans med: storejävlabror
Jag skulle aldrig säga nej till: glass


och det var då this is now....

Namn: Sofia Annette Karlsson
Bor i: Örebro
Födelsedag: 17 januari
Stjärntecken: Stenbock
Hårfärg: ?????
Ögonfärg: Brun
Familj: Mamma, pappa och storebror, låtsaspappa, lillebror, låtsaspappa, lillasyster, låtsasmamma, lillasyster, lillebror.

Mina intressen: fotboll, killar, spela på datorn
Favoritmat: pappas lazagne, pommes och beasås och fläskfilé också.
Favoritidrott: fotboll

Den bästa boken jag läst: Fröken smillas känsla för snö eller kanske Mary Lou fortfarande...
Husdjur: Katten Sally
Favoritsång: Higher med E.G
Favoritämne: svenska
Favoritprogram på TV: Greys anatomy eller 2 1/2 men.

Jag tycker om: fred, mina vänner, killar mina killar Mattias och Kalle, mat
Jag avskyr: stress, magkatarr
Favoritprinsessa: askungen
Jag vill bli: polis, flygvärdinna eller lastbilschafför, jo men jag blev ARBETSTERAPEUT...
Favoritfilm: Svårt har sett så många men dirty dancing funkar alltid...

När jag fyller 25 år är jag: gift med en skitsnygg kille och har tre snälla barn (tjejer) Kommer inte ihåg men mer levde livets glada dagar. Fortfarande inte gift, har i och för sig potential eftersom jag har en skitsnygg kille, har åstadkommit en son, en underbar son dessutom.
Mest i hela världen önskar jag mig: fred, ja varför inte men några miljoner skulle inte heller sitta i vägen.
Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med: någon som är underhållande, intressant och bra på att hitta mat, ingen i Robinson iallafall, kanske Daniel Craig skulle kunna vara något han verkar händig...
Och allra minst tillsammans med: Usama bin ladin eller anna anka
Jag skulle aldrig säga nej till: lite sex... eller glass funkar men hellre en ostbricka eller kladdkaka med vispgrädde eler några miljoner kronor.

Puss och kram utanför fönstret står en gran (jävlar det rimma inte alls)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0