Nu är det jul igen...

Antal dagar till julafton: 1
Antal ställen att fira jul på: 4
Antal kilon jag har gått ner: 0
Antal tomtar: 14 (om man inte räknar med dem på loftet)
Antal producerat julgodis hittills: 1
Antal ätna pepparkakor: 32
Antal mängd glögg intaget: 5 liter
Antal julklappar inslagna och klara: 18
Antal julkort fått i brevlådan: 11
Antal julkort skickade: 1

Så jag passar på här och nu

God jul och gott nytt år gott folk

Tänkte försöka åstadkomma lite bilder på mitt julstök, typ Ernst jul, fast med mig Sofia (nästan samma sak, asg). Vi får se vad som kommer här i mellandagarna, ska ju som synes flänga runt lite i julfirandet...

puss och kram en julkänsla infinner sig så smått kan bero på att jag gjort något julegott!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0