Snart dax för nyårslöften här kommer mina...

Nu har jag varit och kört lite innebandy, det var skönt att röra sig. Lite skrubbade knän och armbåge och röd kind bara... och faktistk riktigt ont i knät... (faan).

Har ni börjat fundera över era nyårslöften då? Här är mina hittils:

  • Gå ner i vikt
  • Ha mer sex
  • Bli en bättre människa
  • Träffa kompisar mer
  • Träna mer
  • Bli omtyckt och poppis på mitt nya jobb
  • Smörja ansiktet med antirynk kräm
  • Festa mer
  • Vara hemma mer
  • Gå promenader
  • Gå och lägga mig i tid
  • Vara uppe och umgås med min sambo
  • Sluta sitta så mycket framför datorn och blogga
  • Blogga mer
  • Börja leva mitt riktiga liv
  • Renovera köket
  • Måla sovrummet
  • Tapetsera hallen
  • Vara ute mer med Kalle
  • Leka mer med Kalle
  • Inte vara så trött jämt
  • Dricka mer vatten
  • Äta sundare
  • Raka benen oftare
  • Använda riktig sadelvärmare till cykeln och alltså raka... (rodnar över mitt grova skämt)
  • Använda parfym oftare
  • Göra ordning håret oftare
  • Sminka mig ibland till vardags
  • Inte ha så många måsten, borden och skullen
  • Inte tänka på vad andra ska tycka
  • Inte stressa
  • Ta dagen som den kommer
  • Göra saker när andan faller på
  • Leva i nuet!
  • Gå på fotvård
  • Ha mera sex... har jag sagt det redan?
  • Kramas mera
  • Pussas mera
  • Fortsätta vara precis som jag är...

Min mamma undrade om det hade flyttat in muslimer hos oss... vadårå?
Du har ju inga adventljusstakar eller stjärnor eller någonting....

Nej, men jag kanske ska konvertera så jag slipper julpynta... jag har faktiskt bara två adventljusstakar, sen har jag haft stjärnor men de är så jobbiga att sätta upp och hallååååå är det bara jaaag som ska pynta???? VA! Bor vi inte två här nere? Bara för jag är tjej ska jag gilla att hänga upp några jävla pappstjärnor som knövlar sig och hänger snett.

Funderar på att åka till IKEA imorgon har sett en jättefin adventsljusstake som jag vill ha (psst det är därför stjärnorna är så knögliga och inte går att hänga upp jag vill ha nya stakar).


Puss och kram på liten tuva snart kommer tomten i röd tomteluva!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0