Sommarens fynd och en riktigt bra baksmälla!

Lite har jag allt shoppat i sommar det är så himla kul att göra av med pengar. Dessutom känner jag mig riktigt rik nu. Har på något sätt lyckats få pengarna på kontot att växa. Så då får man väll strö omkring sig lite. Tur att jag har en ekonomisk sambo... (Det var inte min förra det var ju total katastrof förstås). Men nu sen sju år snart 15 augusti räknar vi från går månaderna ihop och nu helt plötsligt finns det massa pengar kvar när månaden börjar närma sig slutet... Massa och massa, men för en medelsvensson med medellön och medelutgifter. Iallafall det här är några av de saker jag har fyndat i sommar det mesta på rea. Jag vet inte om affärerna säljer saker till ordinarie pris på sommaren.

ÅHHHH PAUSMASSAGE helt oväntat kommer min kära (ekonomiska) sambo och masserar mina axlar. Sånt gillar jag det är uppenbart att han har många talanger. På tal om talanger måste jag snart visa upp mitt sidointresse nämligen stickning något som jag faktiskt är ganska bra på enligt mig själv.

Åt något så himla gott idag B U D A P E S T B A K E L S E tur det var träning sen då...

Kom visst lite från ämnet kolla in smakprov på mina reafynd (obs! skymta fotbollsskorna för 150 kr i bakgrunden):



och mina inte reafynd...



Förresten vi var på bio jag och min ekonomiska massage sambo häromdagen. Vi såg Baksmällan åh va den va bra. Helt grym faktiskt jag var förväntansfull innan hade hört mycket bra om den. Den var faktiskt bättre än jag trodde. Den är bara så galet skön. Lite som man önskar man inte skulle ta allt så j-la allvarligt. Nu kanske det här var lite överdrivet men iallafall. Jag rekommenderar den starkt iallafall den ligger högt i topp bland klassikerna på komedihyllan.

Såg ett par andra filmer när det regnade, vilket kan ha varit praktiskt tagit nästan varje dag den här sommaren, Pride and glory med Edward Norton (som jag gillar mycket) och Collin Farrel den var bra. Handlar om korrupta poliser och familjen vad går först?... Såg även International den var helt ok men man måste hänga med lite. Interpol som gör en utredning på en stor bank som har skit i fickan.

Nu ska jag gå och äta blir kanske nudlar eller bara macka köpte massa gott pålägg i morse, ja så får det bli, yummie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0