Nu satsar vi på utomhussäsongen...

Jaha, se goddag då 7-0 i baken är väll inte direkt så kul...

Vad hände? Vi mötte Eker, de gjorde mål, vi gjorde inget.
Vi kom efter matchen överens om att vi ska satsa på utomhus säsongen istället... Det är nog lika bra, känner mig inte så sugen på att lira slutspel inför fulla läktare inte med det här spelet iallafall. Jag kan ändå inte låta bli och känna det som att vi underpresterar. Jag funderar på om vi gör det för svårt? Om det spel vi försöker oss på kanske kräver mer teknik och bollsäkerhet än vad vi besitter? Jag vet inte jag vet bara att igår ven det friskt av bollar som susade in i målet. De var väldigt rörliga och vi var mindre rörliga... Alltså jag tänker så mycket på vad vi ska spela för system så jag glömmer bort att spela fotboll jag vet inte hur det är för er andra. Det kan vara en bidragande orsak till att vi blir så fastlåsta i våra positioner. Sen får vi aldrig spela med två fyror, det blir alltid rokader. 

Igår blev det så tråkigt att ambulansen fick komma och hämta Kvisten som efter en sedvanlig luftfärd dunkade i golvet. Vi funderar på att skramla till ett höftskydd. Som tur var blev det ingen allvarligare åkamma vilket vi är glada för då vi inte är så väldans många i laget och varenda kotte behövs friska och välbehållna. Vi blev nog lite tagna av det som hände för efter pausen var vi inte med alls i matchen. Sara försökte, kämpade och slet för att försvåra det för laget som hon "gästspelade" i förra säsongen men tyvärr är fotboll en lagsport och alla måste hjälpas åt.

Hur som helst skit i den matchen nu vi skulle ju satsa på utomhussäsongen. Vilket innebär att vi tydligen har hållt igen nu på träningarna????? enligt Leffe??? Så nu kan vi bara köra på vi behöver inte spara oss... öh okej jag tyckte det har varit lite slött på träningarna, eller inte...(IRONI)

Jag har dessvärre fått tillbaka samma skit med knät det är tillbaka på precis samma punkt som innan operationen nu. Det känns sådär! Om någon vet någon som har gjort en lyckad knäoperation kontakta guiness rekordbok för mig veteligen känner jag inte till någon som opererat knät där det blivit 100% bra.

Så var det ju det där med att vara kapten, alltså det är ju en ära, bindeln är inte så tung att bära, så det är helt okej Leffe...

Gårdagens höjdpunkt: Helt klart den koladragerade muffinsen (va fan säger man muffinet, muffinens, muffinen) på fiket på vägen hem från Uddevalla.

Magplasket? utan tvekan Kvist :-)

Puss och kram och nu blir det mer reklam!

Kommentarer
Postat av: Lisa

muffinsarna!!! säger jag! haha

2009-11-25 @ 23:26:34
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Lina

sv: det är en ted gärestad låt det sista i inlägget, den heter i dröm och fantasi har den längre ner i bloggen :)

Oh tänk vad kalle blivit stor helt otroligt, ses på söndag, kanske kommer in en sväng te er senare idag ska köra in moppen!

2009-11-26 @ 13:36:01
URL: http://linaoforebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0