En överlevare

Jag känner mig som en överlevare denna vecka. Jag vet inte varför, det bara känns så. Jag känner mig stark liksom som jag kan klara vad som helst. Undrar om det för sent att söka till Robinson?

Vad skulle man skriva i en ansökan? Tjena jag är en tjej på 35 bast som kan tänka mig att förstora brösten och hångla i tv. "Antagen"!

Eller Hej jag är 35 år och arbetsterapeut på fritiden tycker jag om att umgås med familjen och spela fotboll. "Tyvärr så blev du inte uttagen den här gången eller någon annan gång heller för den delen".

Jag tror inte jag skulle stå ut så värst länge faktiskt, det verkar jobbigt att inte ha någon mat, inget täcke, vara blöt och smutsig och lukta illa. Framförallt skulle jag inte kunna vara ifrån Kalle, det är klart man kan ju vara ute på en vecka då skulle det ju gå an men tänk om man av någon anledning skulle bli kvar...

Nej, det blir inget Robinson för mig, jag föredrar och ligga i soffan och titta på när andra svälter och mår allmänt dåligt. På tal om det brukar ni kolla på Top model?

Jag ska ärligt säga att det blivit väldigt lite tv-tittande för mig på sista tiden. Men ikväll ska jag kolla på Sverige mot Malta hoppas på mycket mål för Sverige såklart!

Nu är det snart dax att natta lillkillen, att han kommer i säng i tid är viktigt för min överlevnad speciellt idag när det är landskamp.

Puss och kram om Malta vinner byter jag namn till Pam (nu kan rimmen knappast bli värre va)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0