Alla hjärtansdag

Jag ber om ursäkt för att jag inte tillräckligt ofta säger vad fin du är.
Vad fin du är i håret, vilka fina kläder du har.
Jag säger förlåt för att jag allt för sällan säger vad bra du är.
Det där gjorde du så himla bra. Vad smart du är.
Jag skäms lite för att det går så långt mellan varven då jag talar om hur mycket jag uppskattar dig.
Att du är bra precis som du är. Att du finns när jag behöver dig. Att du ställer upp. Att du är på min sida. Att du är kvar även när jag gjort något mindre bra.
Mest av allt vill jag att du förlåter mig för att jag inte har sagt jag tycker om dig den senaste tiden.

Men det gör jag, jag tycker om dig hela tiden även fast jag inte säger det.
Och du är ju alltid bra och gör bra saker, är alltid smart (för det mesta iallafall) men skulle du göra något dumt så dömer jag dig inte jag uppskattar dig ändå precis som du är, jag är på din sida liksom du är på min..
Och du är alltid fin både på utsidan och insidan glöm aldrig det även om jag glömmer att säga det. Världens finaste. Varje dag borde jag säga det här till dig, förutom kanske någon dag när håret inte är så värst.

Nu vet du iallafall, nu vet du att det är precis så här jag tycker, så även om jag inte säger det kanske du kan le lite och känna lite värme från mig.

Det här är till alla er som jag tycker så mycket om på alla hjärtansdag.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0