Bilder från student här laddas opp och på rimmen finns inget stopp!

 
Surast i stan på själva dan...

...men dessto gladare var syster lilla, som tog studenten inte illa.
 
Posar här nere vid ån, med söta skor som visar tån...
                                     
Med på kalaset var såklart lillebror, och kusin Petter som blivit så stor...
                             
Mammas systrar syns på höger och vänster kanten, pinglan i mitten kallar jag mest för tanten...

Vid slottet var det full protest,  mot gazaremsans folk va pest!
Nej, förlåt jag såg fel, måste blivit något skel.
För här alla släktingar fira, studenter fulla på champis och bira...

Presenter till studenten som hon sällan glömmer, själv står jag och om fortida minnen drömmer.

Så söta är dessa två som i samma hus som jag bor, den ena är min syster
och den andra är min bror... nej, jag menar mor...

Efter partyt är studenten trött, och somnar in en stund så sött!
För att sedan ta nya tag, och festa natten lång till morgondag!!
                             
Dagen efter denna fest, var det här vår ända gäst...
                                                         
Puss och kram från en vitsig tjej, det här med rim är ju verkligen min grej...

GRATTIS LILLA SYSTER TILL STUDENTEN!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK SYSTERYSTER FÖR DEN FINA UPPVAKTNINGEN!!! kram <3

2010-06-07 @ 22:12:53
URL: http://famoous.blogg.se/
Postat av: Lisa

skicka studentbilder till min mail är du snäll! kraaaaamis

2010-07-01 @ 01:30:31
URL: http://lioa.se
Postat av: mamma

Ja jag är då för fotogenisk, var ej så fruktansvärt onykter som jag ser ut. Inte har jag väl så tjocka ben ????

2010-08-25 @ 18:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0