15 minutes of fame....

Mitt nya liv som filmstjärna börjar snart. På måndag ska det sändas på TV4:s lokala nyheter. Men var beredda för det som visas kommer vara på en minut eller två...

Tror det gick bra. Det värsta är att jag brukar få lite tics när jag filmas eller också har jag alltid tics men det är först när jag ser mig själv på film som jag ser dem... attans tror jag är något på spåren där!

Det är så typiskt att man drar på sig årets förkylning precis nu också. Fyyy vad orättvist. Gick hem efter intervjun och lite diverse småpyssel på jobbet. Det var ganska mysigt för jag hyrde en film och kollade på, syster Lisa var hemma så hon kom ner och kollade med mig. Längesen jag hade filmmys måste bli lite oftare. Totalt underskattat.

Vi kollade på bröllopsfotografen och jag hade inga höga förväntningar alls faktiskt. Jag hade hört så mycket olika bud om den innan. Svart komedi... det är en genre som jag inte brukar gilla. Men jag tycker faktiskt inte att den var svart. Det var mer bara komedi. Jag gillade den faktiskt ganska mycket.

Trots att jag är genomförkyld så där totalt som man bara kan vara så har jag lite svårt att varva ner. Det har varit så otroligt mycket nu under en lång period. Det finns en inneboende rastlöshet. Jag vill bara ha lite lugn och ro nu känner jag men hur når jag det?

Jag ska väl försöka bli kvitt förkylningen nu först, en sak i taget, en sak i taget.

Jag måste ju förbereda mig på en livsomvälvande förändring nu när jag blivit stjärna och allt. Jag menar vem ringer här näst Skavlan? Stina Dabrowski? Undrar när jag blir kidnappad och inser att jag ska vara med i här är ditt liv?  Undrar vilka gäster som skulle dyka upp? Ser fram emot mingelfesterna med röda mattan utrullad. Tjena Blossom, hur är läget Darin, skål då EMD. Fy fan va coolt!

Ja, ja, jag får passa på att njuta av tillvaron i anonymitet under helgen medan jag kan.

Puss och kram i näsan har kråkan en fyllefest
det känns allafall som om han mår pest...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0