SÖMNAPNÉ OCH LITE KARPAL TUNNEL VAR DET HÄR...

Den fjärde flaskan Gaviscon inköpt, andra flaskan Lactulos, lägg därtill ett paket "Breathe Right", plåster som man sätter på näsan för att vidga näsvingarna och reducera snarkning.

Jag är i detta välsignade tillstånd så även snarkningar och andningsuppehåll cirka 7. 532 gånger per natt är helt normalt. Har fått klippkort hos Dr. Dorota på vårdcentralen som här näst ska kolla mina andningsvägar och näsan så där "inte sitter något där och fladdrar som orsakar ljuden", barnmorskans ord.

Trodde ett litet tag att kulmen var nådd men det visade sig snart att så var icke fallet...

Bara väntar på att någon ska komma på jobbat och undra vem f-n som har faxat disktrasan...

Känner mig som en vandrande zombie på åttio pannor, med rörligheten hos en 83-åring med två femtonåriga gamla höftproteser.

MEN, den som väntar på något gott... Väntar alldeles för j-la länge...

Jag har funderat över hur man gör för att få en utomkroppslig upplevelse. Det vore ju trevligt om så bara för en liten stund. Nej, nu ska jag gå och laga lite fredagsmat tillsammans med Mattias den stackarn han försöker underlätta för mig så mycket han kan genom att göra mycket här hemma och det är tacksamt. Tack älskling jag uppskattar det väldigt mycket. Jag hoppas på att bli mig själv igen inom cirka tre månader, aldrig har jag längtat så intensivt efter vintern och julen som nu.

Ps. nämde jag att fingrarna domnat bort ett par gånger och att jag har ont i tumleden. Detta kan vara tecken på Karpal tunnel syndrom som kan uppenbara sig hos gravida runt 5-6:e månaden, något som mina vänner såklart är "HELT FREAKIN NORMALT" bah!!!!

TOMTEN KOM SNART!

Puss och kram ska vi byta för en da? Du får va ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0