Mors lilla dag

Återigen en trotsperiod. Har tagit halva bohaget (Kalles leksaker) i beslag. Återfås vid gott uppförande. Idag rykte guldklimparna Scooby Doo filmerna. Han har nu lovat att uppföra sig bättre, varje gång han lovar frågar han, -får jag se scooby doo nu rå... Äh, nej!!!

Har återigen börjat med kryss och ringsystemet det är trist, men det hjälps inte. Som det är nu kan vi inte ha det.

Har glömt bort att Oskar ligger och leker i babygymet han är så tyst och snäll och glad att han inte märks istället. Tur det att de tar det i omgångar.

Bästa morsdagpresenten stod nog Oskar för han sov nämligen ända till 05.45 efter en vecka med nattvaket x flera. Kalles första ord på mors lilla dag som han kallar det för var, -dumskalle...

Mattias gjorde sitt bästa gick till ica idag med en obstinat fyraåring kom hem med en chokladkaka. Ja, det var väl inte direkt den baden baden stolen som jag önskat mig men, en chokladkaka är ju också bra... åh när skulle jag ligga i en baden baden???

För tillfället vet jag inte om moderskapet är så mycket att fira. Känns som man skulle ha firat mera innan man fick barn.

Älskar er mina barn! 


Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-09 @ 15:01:38
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0